Prosty deser

Hej, co tam u Was? Czy zdajecie sobie sprawę, że zaraz koniec stycznia? Jak tam u Was...nowy rok, nowa ja? czy raczej nowy rok, stara ja. Moja pozycja plasuje się chyba pomiędzy z lekką przewagą na drugą opcję. Nie jest więc dobrze. Nie jestem zadowolona z siebie, wręcz przeciwnie, jestem mega wściekła. Ten tydzień po raz kolejny zawaliłam. Nie mogę się tłumaczyć, że miałam na drugą zmianę do pracy i wracałam o 23.00. Mimo wszystko mogłam wiele rzeczy nadrobić w weekend, a tego nie zrobiłam.
Co udało mi się zrobić w tym tygodniu?
- chodzić wcześniej spać, chociaż nadal nie potrafię się położyć przed północą
- być dwa razy na siłowni, niestety tylko dwa
- zanieść zaległe dokumenty do counsilu
- obejrzeć dwa filmy "Mamuśki mają wychodne" oraz "Kochane życie"
- zrobić pieczone banany z czekoladą
- zrobić fit racuszki
- zrobić tonik pietruszkowy
- zrobić na szydełku część do nowej zabawki
- poczytać trochę książki
- znaleźć sklepy online w UK  z ubraniami itp.

W dzisiejszym poście chciałam się z Wami podzielić przepisem na pieczone banany. Znalazłam go na instagramie o nazwie Zdrowyprzepiss. Deser ten polecam szczególnie wtedy, kiedy chce się nam coś słodkiego, kiedy nie chce nam się piec czegoś skomplikowanego i wymagającego czasu. Banany po prostu wystarczy włożyć na 10 minut do piekarnika na 200 stopni, posypać po upieczeniu kakaem (nie wiem jak się to odmienia) i kawałkami czekolady (u mnie akurat gorzka). Myślę, że taki deser przypadnie większości do gustu, bo mało kto nie lubi bananów, a jeszcze w połączeniu z czekoladą to niebo w gębie. 



Komentarze

  1. Jestem ogromniastą fanką połączenia bananów i czekolady:) Gdy byłam dzieckiem mama przywoziła z Niemiec takie czekoladki "bananki w czekoladzie" (aktualnie dostępna także w Polsce), więc chętnie się skuszę na wykorzystanie tego pomysłu.
    Dużo celów zrealizowanych, oby tak dalej!:)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się :) a banany jak najbardziej polecam, 10 minut roboty a jeszcze w połączeniu z czekoladą po prostu niebo w gębie :)

      Usuń
  2. OMG! Banany z czekoladą - połączenie idealne! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz